čtvrtek 14. dubna 2016

Erasmus day

Letní semestr, Fyzika nesplněna. Matika 1 mě ještě čeká (v pondělí; čtyři dny). Řešení Erasmu v plném proudu.

Ale to jsem teď nechtěl psát. Teď bych chtěl psát o tom, jak jsem se rozhodl.
Byla středa 2. března. Měl jsem po cvičení z PHOGP a následně po cvičení z fyziky II. To, že nemám fyziku I neznamená, že se nemůžu pokusit alespoň o zápočet z fyziky II.

Po obědě jsem přemýšlel, zda vyrazit na tělocvik, který mi měl začít něco přes hodinu. Jednak se mi tam nechtělo, druhak všude ležely pozvánky na Erasmus day. Říkal jsem si, že z menzy do na chemičárnu není zas tak daleko a že se tam alespoň mrknu. Jistě, už jsem si před tím zkontroloval, jaký školy pro mě připadají v úvahu a kam bych patrně chtěl. Bylo to Finsko (Jyvaskyla), Slovinsko (Lublaňská univerzita v Portorož) a poslední místečko buď trapně Žilina, nebo méně trapně Wroclaw(asi bych občas zajel domů nebo alespoň do Machova) Huddersfield vypadl z databáze, něco jsem zaslechl, že od nás tam nikdo nejel. Pak tedy bylo nejvýš to Finsko

Nejdřív jsem navštívil stánek kolem Finska. Krásně zpracovaný, a někteří kolegové se již na něco občas zeptali. Vyslechl jsem si, jak je to tam fajn a spoustu důležitých i méně důležitých informací. To všechno mě čím dál tím víc motivovalo vyjet právě tam. Najednou jsem zkontroloval čas a zjistil jsem, že mi moc času už nezbývá a už jsem měl jednu absenci na TV, tak jsem si říkal, že to nebudu pokoušet a zkusím ještě kouknout jinam. Bohužel, ačkoliv kolegyně u Slovinska byla velice sdílná a ochotná, nevěděla si se mnou moc rady, jelikož byla z fildy (nic proti) a já jsem z dopravky. Nicméně taky něco poradila a řekla. Kolegové z Finska byli právě z dopravky, takže se dalo jednat o tom, jak odborné to tam je. Kolegyně mi napsala svoje jméno, že kdybych se chtěl na něco zeptat, tak mohu přes Facebook. (Už jsem se na ledasco zeptal a jede letos znova, takže se možná navštívíme)

Tělák jsem jakžtakž přežil, ale už si nepamatuju zda jsem byl na přednášce z Officů nebo ne.

Po tomhle jsem byl hodně přesvědčen, že vycestovat je dobrý nápad. Mimochodem, jedna z důležitých rad byla, že vycestovat  na sever v zimním semestru, byť to zní nesmyslně.

Žádné komentáře:

Okomentovat