neděle 17. dubna 2016

Pozitivní věc

Všichni říkají, že hlavní je myslet a jednat pozitivně. Asi se mi to moc nedaří. Jsem zkrátka pesimista, občas něco mě potěší, pak jsem chvíli v pohodě. Tahle vlna optimismu se mě drží tak maximálně týden. Vím, že stejně pak někdy musím padnout na hubu.

Ale přece jen se něco našlo. Matiku 1 neumím, i když jsem celý víkend počítal. Ale mě prostě nedocházejí znalosti z nižšího gymplu. To pak těžko zvládnu derivace a integrály, že jo.
Ale tak k té pozitivní věci. Spočítal jsem si, že pokud nesplním M1 ani M2 a navíc, nemůžu splnit ani Základy Fyziky II, protože nemám zápočet z ZF1. Ale mám zápočet z ZF2.
Furt to není ta pozitivní věc. Tou pozitivní věcí je to, že pokud zvládnu všechno ostatní (a že toho není zas tak málo) tak stále budu mít 42 kreditů a dostanu se do druháku. Horší bude splnit tyhle předměty, protože mě patrně čekají až ve třeťáku. Bude to ještě mazec.

Žádné komentáře:

Okomentovat