čtvrtek 14. dubna 2016

Jak to celé začalo?

Začalo to už příjímacím řízením. Jasně, de facto žádné neproběhlo. Buď mě vezmou, nebo ne. Prošvihl jsem termín přihlášek na jiné školy (teda jen na jednu). Přijali mě tedy na DFJP, Univerzita Pardubice a mohlo to začít.

Už jsem i na Erasmus+ myslel. Nebudu lhát, už jsem sondoval, kam se dá vyjet. University of Huddersfield, to zní zajímavě. Pak možná někam na sever? Kdo ví?

Začal akademický rok, před tím byl zápis, ale to byla nuda. Trochu nervózní jsem byl i na zápise, pak zase měsíc nic ještě nebylo. Mezitím jsem byl v Budapešti, sám, jen s kontaktem na Herbala. Bez toho by mě ani mamka nepustila. Jo, a zrovna vrcholila uprchlická krize; nejvíc jich bylo právě na Keleti. Němci a Rakušáci uzavřeli hranice. Fotky s nimi nemám, neměl jsem tu odvahu. Fotky z Budapešti tu pak nasdílím, až je proberu a přidám popisky.

Akademický rok začal v úterý, už předtím jsem vyzkoušel studentský e-mail. Nebyl jsem si jistý, jestli náhodou výuka nebude i ve státní svátek. Byl na STAGu trochu chaos. Nebyla.

Rozvrh jsem si skoro neměnil, nikoho neznám, nebudu to riskovat. Jediná změna, přidal jsem si němčinu. A1 po několika letech studia němčiny. Nevěřil jsem si a bylo to dobře.

Začali jsme matikou, na mobilu bude někde fotka. Jehlička, takový starší muž, přivítal nás na univerzitě, vysvětlil pár základních věcí kolem studia a začal s matematikou. Výroková logika, to by mi mohlo jít (ironií je, že zkoušku ještě nemám)

Nebudu zabíhat do detailů prvního akademického roku, o tom tenhle blog být nemá.

Žádné komentáře:

Okomentovat